Siirry pääsisältöön

Vakuutuskassan Iris-palvelu mullisti korvausten hakemisen!

23.5.2025

Iris-palvelu otettiin aikoinaan käyttöön, koska haluttiin tarjota jäsenille mahdollisuus hakea korvauksia muullakin tavoin kuin perinteisesti tuomalla tai postittamalla hakemus vakuutuskassaan. Maailma on muuttunut, ja myös korvaustenhakua on muutettu nykyaikaisemmaksi ja joustavammaksi.

Iris-palvelu on toki muutakin kuin vain korvaustenhakua varten. Kaikki eivät välttämättä ole vielä hyödyntäneet Iris-palvelun ominaisuuksia täysimääräisesti. Palvelusta näkee korvauspäätökset ja voi muun muassa kätevästi tarkistaa jo maksettujen korvausten tiedot. Iris-palvelu on suunniteltu helpottamaan jäsenten arkea tarjoamalla nopea ja turvallinen tapa hoitaa asioinnit verkossa. Palvelun kautta voi hakea korvaukset, kysyä korvauksista ja muuttaa omia tietoja esim. tilinumero- ja osoitetiedot.

Vaikka Iris-palvelu tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet sähköiseen asiointiin, jäsenet voivat edelleen toimittaa korvaushakemuksia perinteisesti tuomalla hakemuksen toimistoon tai lähettämällä sen postitse. Iris-palvelua voi siis käyttää myös pelkästään oman korvaustilanteen seuraamiseen ja tietojen päivittämiseen.

Iris-palvelu on käytettävissä mobiililaitteilla sekä tietokoneella ympäri vuorokauden. Suosittelemme, että otat palvelun käyttöösi ja hyödynnät sen tarjoamat monipuoliset mahdollisuudet. Jäsenistöstä jo yli kolme neljäsosaa käyttää palvelua. Lisätietoja ja ohjeita palvelun käyttöön löydät osoitteesta https://tampereenvakuutuskassa.fi/jasenille/sahkoinen-asiointi-iris/